maanantai 28. syyskuuta 2009

I need new bag!!

Olen ajatellut ostaa uuden laukun. Minulla on yksi laukku tiedossa, mutta en vain tiedä oikein onko se hyvä, jos en bongaa muita laukkuja taidan ostaa sen.

Tämä laukku on kiva, mutta tuo käärme nahka juttu on kauhea jos tämän ostaisin niin ehdottomasti tuo veks.Mustana siis sama laukku. Tämä on siis H&M:n laukku kahdellakympillä.

Olen ajatellut, että Aleksi 13 voisi myös olla jotain laukkuja.

Joten kumpi laukku vai ei kumpikaan?

Onko teillä ideoita mistä voisi löytää kivan laukun?

-Pilvi-

1 kommentti:

Kata kirjoitti...

Heips! Vastasin sun/teijän kyssään tuolla mun blogin puolella, siellä mihin kommentin lähetit ;>

Mulla on toi ginan laukku mustana, mustalla hihnalla ja se on kyllä tosi tyylikäs ja kiva, me likes! Tosta ruskeasta en pitänyt livenä..

-Kata