tiistai 29. syyskuuta 2009

Tylliunelma

Oon miettinyt mitä vaatteita nyt oikeesti tarvisin. Haluisin sellasen tylliunelma-hameen, mutta kaiken pilaa se, että mulle ei yksinkertaisesti sovi hameet. Oon myös ihan hulluna korkeavyötäröisiin hameisin. Tarvitsisin myös paksut sukkikset nyt kun syksy on ja talvi tulee. Ajattelin, että voisin ostaa H&M:ltä leijonankeltaiset sukkikset. Oon myös ihan hirvee laukku-friikki ja löydän itseni useasti kirppikseltä laukku kädessä ja miettimässä hikisesti ostaisinko vai en?
En löytänyt yhtään kuvaa kyseisistä sukkahousuista, mutta voin hieman kuvailla niitä näillä sanoilla: ihanat, ihanat ja ihanat. Kun näin sen kuvan lehdessä olin aivan myyty, miten niin ihania sukkiksia voi tehä? Pitäis varmaan alkaa myös ostamaan talvivaatteita, vaikka mulla onkin taipumus ostaa pelkästään kesävaatetusta. Tarvin talven varalle: pipon, kaulahuivin ja paksut lapaset. Sit on vielä yks juttu minkä haluan nimittäin jonkun tunikan/mekon jossa on iso ja pallomainen helma. Oi, kunpa sellanenkin löytyisi. -Stiina-

Ei kommentteja: