sunnuntai 13. joulukuuta 2009

Tyhjänpäistä lätinää

Heipodi. Eikö se joulu ole jo 11 yön päästä? Ja mä en oo vieläkään julkaissut tämänvuotista lahjalistaani. Iik. Kone ei ole näin myöhään enään yhteistyökykyinen, vaikka mulla ois sata ja yks hyvää kuvaa julkaistavana. Huomenna ajatellin kuvata mun joulujuhlamekon.

Tahtoisin muuttaa tämän blogin ulkoasua aika roimalla tavalla. Uusi tausta, joka ei ritise mukana rullatessa, pukilta kiitos! Kävin myös pikapikaa selailemassa blogiterapiaa.blogspot.com, enkä tajunnu siitä mitään. No varmasti lähipiiristä löytyy joku sellainen joka osaa nämä tekniikan ihmeet. Vai mitä?

Mun joulukiire alkaa olla parhaimillaan ja lahjoja en oo kerennyt kääriä paljon ollenkaan. Viikonloppuna pistettiin siskon kanssa kortti-martta-kerho pystyyn ja sain askarreltua muutaman söpisjoulukortin. Toinen on kyllä niin komia, etten tiedä raaskinko antaa sitä kenellekkään.

Huomenna tää kone saa luvan olla ojennuksessa ja toimia just niinkuin haluan. Mulla nimittäin alkaa mennä pikku hiljaa hermot, siihen että mun joululahjalista on kahdella koneella aivan liian suurin Paintissa, mutta aivan liian pieni bloggerissa. Apuaa. En voi käsittää tätä nyt. Arg!!!

Kuka jakaa joulukiireen? -Stiina-

Ei kommentteja: