keskiviikko 2. joulukuuta 2009

Nainen, toi pino on kuin pieni joulukuusi

Hei kaikki, long time no see. Mulla on ollut viimeiset kaksi päivää hässäkkää ja melskettä ja sen takia postauksia olen jättännyt kirjoittamatta silläkin uhalla ettei kukaan enään lue kohta tätä. No eilen mulla olikin aika speciaali syy, Sohvi korkkas meille kylään ja meillä oli ihan pirun kivaa! Ensimmäiseksi Sohvi maalas mun kynnet oikein tulisenvadelmanpunaisiksi, sit pyysin että voisko Sohvi keksiä mulle idealogisena ihmisenä ihanan asukokonaisuuden. Mutta se juttu ei sit onnistunut mitenkään. Mun vaattekaappi oli ihan suoraansanottuna kuin pyörremyrsky ja eihän se Sohvi ja sisko mitään sieltä löytänyt. No fiksuina ihmisinä alettiin siivoamaan mun vaatekaappia tunnin ajassa ja lopputulos oli niin kin karvainen, että jouduin tönkemään itse ylimääräiset tavarat muovipusseihin kirpparia odottamaan. Sohvin ehkä paras koskaa kommentti oli; nainen, toi pino on kuin pieni joulukuusi. :) Parasta! Sisko oli ostanut puolestaan mun järkytykseksi Sohville lahjaksi nörttirillit, jotka kyllä kelpais mullekkin! Kiitti vaan sisko. Ihan sama vaikka näytän niissä ihan sammakolta. Ei väliä. No koitan kestää! Eipä mulla tän kummempaa. Tälläistä peruslötinää jälleen. Nyt täytyy mennä, heissulivei!
-Stiina-

Ei kommentteja: