torstai 10. joulukuuta 2009

Täpinöissä.

Tänään koeruuhka päätti rykästä ulos enkunkokeen ja saman tien lopettaa rykimisen, eli koeruuhka ohi ei hätää! Sen innoittamana postauksia alkaa pikkuhiljaa satelemaan ihan mukavalla tahdilla. Mama ja iskä on lähdössä huomenna Prahaan ja mua jänskättää ihan kamalasti saanko synttärilahjaksi haluamani jutun. Oon rustannut äipälle listan mitä se vois mulle tuoda jos se sattuu shoppaustuulelle. Tälläsiä odotellen;
  • Jokin kamee koru (tietäähän kaikki mikä on Kamee?)
  • Mikki-, tai Minni kolitsi tai teeppari
  • Rusetteja, kiitos!
  • Balleriinat
  • Clutch
  • Kaulakoru
  • Karkkia
  • Kiitos!

Tosta clutchista tuli muuten mieleen, sovittelin eilen illalla joulujuhla mekkoa ja nyt viiden pisteen vinkki; se näytti ihan pirun hyvältä! Yhdistin isomummoni ikivanhan vintage-mekon, sähkösiniset sukkikset, sen mun sähkönsinisen rusetin ja mustat korolliset kengät (ei mitään megakorkoja) ja ehkäpä se mun tuleva clutch. Oikeesti oon niin täpinöissäni, hih.

Muuten oon viime aikoina huomannut, että mun postaukset on aivan liian lyhyitä. Enkö mä keksi mitään vai oonko ihan ummikko? Vastauksia? Nyt kuitenkin päätin, että kirjotan älypitkiä (kohtuullisen) sepityksiä, silläkin uhalla ettei sen jälkeen kukaan enään lue tätä.

Mulla oli taas niin paljon, suomeksi sanottuna aivan liaan paljon asiaa ja nyt en muista yhtäkään niistä, reilua! Hei niin joo, mun pitäis myös alkaa pikkuhiljaa tekeen ystävälle joka muuttaa, nyyh niin mun pitäis sille alkaa väkerteleen läksiäiskorttia. Mua surettaaa. No koitan kestää.

Tänään testasin polvisukat koulussa ja tattista, nehän oli kuin luoto mun jaloille. Mitä nyt koko eilis-illan olin ihan transsissa, että mitä mä puen ja lopputulos oli nooh, ihan menettelevä.

Aamulla sitten huomenna kirkkoon ja Lucia juhla vaatteet niskaan. Että terve!

-Stiina-

Kuvia tulossa viikonlopun aikana (jos uskallan luvata, nimittäin viikonloppu on ihan sairaan täyteen buukattu, no katotaan)

Ps. Kauankohan sen Pilvin kone on rikki? :O

Ei kommentteja: