torstai 19. marraskuuta 2009

En keksi otsikkoa-päivä

Moikka! Minäkin olen parantunut (kylläkin jo pari päivää sitten) ja eilen uskaltauduin jo lähtä käymään lähikauppakeskuksessa Stiinan kanssa kattelemassa joulua. Ostin ihanalle tuoreella 5-vuotiaalle pikkusiskolleni joululahjan.

Aivan syötävän söpöt aamutossut, jotka hän oli jo rustannut toivomuslistaan.

Minä olen jo ajat ajatellut joulua ja joululahjoja (koska Stiina on saanut miutkin innostumaan joulusta vielä näin aikaisessa vaiheessa) eli lahjalistalla on tälläisiä asioita: yöpuku, karkkia, tyynyliina, hajuvesi, terotin, huppari, aamutossut, kotiasu, neule, koruja, sukkia ja sukkahousuja sekä yllätyksiä. Siinä tämänhetkinen lista, mutta huomenna voi tulla lisää sillä suunnataan Stiinan kanssa kaupunkiin pitkästä aikaa.

Mutta arvatkaas mitä minä olen ostanut?! Ostin joulukalenterin. pakkohan se joka joulukuun päivä on päästä aukasemaan yksi uusi luukku! Se mun kalenteri on siis salmiakki joulukalenteri, sillä minä niin rakastan mustia karkkeja (eli siis lakua ja salmiakkia).

Tämä päivä on ollut ihanan rento, sillä olen lukenut demiä (samaa mitä Stiina oli lukenut kotiin tultuaan) sekä katsonut nauhoitettua sinkkuelämää. Illalla tulee minun ja Stiinan yhteinen lempi ohjelma nimittäin Muodin Huipulle ihan niinkuin Stiina tuossa samassa postauksessa mainitsikin, että se tulee tänään.

Ihan tässä mielenkiinnolla kysylen kuka aikoo mennä katsomaan Twilight- uusi kuu elokuvaa nostaa käden ylös. Minä ainakin aijon mennä. En vain tiedä milloin, sillä menen katsomaan sen serkkuni kanssa joka on niin twilight fani, että. Tai oikeastaan se on Edward fani, mutta fanittaa myös todenteolla Twilightiä.

Mutta koska läksyt on vielä tekemättä, menenkin tästä tekemään niitä! Mukavaa torstai iltaa teillekkin!

-Pilvi-

1 kommentti:

Iida kirjoitti...

MINÄ MENEN MINÄ MENEN HETI HUOMENNA!