perjantai 6. marraskuuta 2009

Sähkönsiniseen pukeutunut leijona

Hei! Ensimmäiseksi pahoitteluni ettei postauksia ole minun suunnaltani tullut, kokeen takia. Mutta kuitenkin. Otsikko on hieman harhaan johtava, joten ei keskitytä siihen. Mutta niin. Sain tänään isältä muistikortin. Soitin aamulla "onko sulla muistikorttia?Tarvitsisin sellaisen" ihan siis vitsin voimalla vielä tässä vaiheessa. Mutta tadaa kun isukki tuli kotiin muistikortti kainalossa, arvatkaa kenellä loksahti leuka lattiaan asti?! Nyt se on mun :) Ei enään siskon läppärin ja pöytäkoneen kuvasiirtoja... (: Olin niin fiiliksissä, että piti vähän kuvailla ja kokeilla uutta ihanuutta.

Ja voi, että hyvinhän tää toimii! Vielä kaiken lisäksi tää uutuus on vadelmanpunainen! :D Niin siis kuvassa poseraa mun boheemit Glitterin yllätyspussista taannoin löytämäni koruperhe. Oon muutamaan otteeseen ostanut kyseisiä pussukoita ja suurimmaksi osaksi pettynyt. Mutta tää pariskunta on kyllä ihana! :) Tänään oli päällä toi kaulakoru, joka on muuten p-i-t-k-ä!

Viikonloput! -Stiina-

Ai niin hyvää isänpäivää kaikille! :)

Ei kommentteja: