tiistai 10. marraskuuta 2009

Moi vaa, täällä väsynyt tytteli

Niin kuin Stiina tuossa mainitsikin meillä oli tänään ruotsin koe, joka meni mulla aivan nappii! Sori muuten en oo postaillu pitkääään aikaan, mutta kun mua on niin paljon väsyttänyt. Oon niin väsyny ollu joka päivä koulun jälkeen, et teen vaa läksyt syön ja alan nukkuu torkkuja ja sit taas herään katon salkkarit ja alan nukkuu uuestaa... No en iha, mut oikeesti on iha väsyny! Just ja just jaksan koneella olla. No kaippa tää syysväsymyskin joskus loppuu. Stiina mainitsi tuossa pari päivää sitten että olen tilannut siltä semmoisen rusetin, mutta enmpä taidakkaan tilata, sillä mitä järkeä, sillä voin aivan hyvin tehdä itse sellaisen, koska se on liaankin yksinkertaista. Mulla ei muuten oo vieläkään sitä konella joten joudun olemaan mamman koneella ja tuossa vieressä se mamma kyttää koko ajan että milloin tulen pois, joten hellureijaa namit!!

Ei kommentteja: