torstai 19. marraskuuta 2009

Mielenkiintoisia mielipiteitä asiaan liittyen

Tervemoi. Ihaan että taas on Torstai. Ei sillä että koulussa olisi lyhyt kivojen aineiden päivä, vaan tänään tuli uusin Joulukuun Demi, tänään mulla on näytelmätreenit ja tänään on viikon kohokohta tv-maailmassa, nimittäin mun lemppari kautta aikojen Muodin Huipulle tulee tänään! Jeees! Ja pidemmittä puheitta tämä päivä menee aika pitkälti näiden ihanien juttujen kanssa (lukuun ottamatta näytelmäharkkoja) ;

Just näin. Älkää kysykö mitä toi Billys pizza tossa tekee, mutta kuva oli muuten liian vajaa ja tänään kyllä nautin suihini kyseisen neliön :) Se on vaan niin hyvää, että naminam. Kuitenkin ei mulla tän kummosempaa, jonain päivänä pitäisi saada aikaiseksi tehdä tuommoinen Muodin Huipulle postaus, sillä mulla on aika monta mielenkiintoista mielipidettä asiaan liittyen. Ja näin ollen, mun lemppari on ehdottomasti Antti Asplund, Mert Otsamo ja Katri Niskanen. Että niin.

Hei muuten, hyvä juttu että Motoriikka-Miikka pääsi jatkoon Talentissa! Hyvä hyvä! :D

-Stiina-

Ei kommentteja: