sunnuntai 1. marraskuuta 2009

No niin ostokset.

No niin vihdoinkin pääsen esittelemään teille ostokset Madeiralta. Mulla on puolet siitä matkastakin kertomatta mutta yritän postata sen mahdollisimman pian.

Tää on vähä huono kuva mut tässä on siitä printistä pieni osa:

ihana vai mitä?

Ja aivan syötävän söpö pöllö laukku Accesorizesta 23e

Joo tiedän tosi huono kuva, mut mulla ei ollu yhtään parempaa.Rannekoru siis Bijou Brigetestä.Oikeesti tää on äitin koru, jonka se osti Bijou Birgetestä, mut me sovittiin et saan joskus lainata tota. Osti se semmosen toisen laisenki korun mut mulla ei oo siitä kuvaa.

Ja olihan sitä karkkiakin pakko ostaa, ja ostettiin me sitä enemmänki mut tässä on vaan mun ikiomat karkkituliaset.

Ja ihana "BETTYS DINNER" teepaita jostai kaupasta.

Siinä ne tais ollakki. Kohta alkaa talentti ja sitä on iha pakko mennä kattoon, joten haleja!

-Pilvi-

P.s.Käytii muuten tänää kaupunkingissa mamman kaa ja kyllä sieltä löytykin ihana mekko jota aijon käyttää jossain joulujutuissa ja muuta, mut esittelen teille myöhemmin, koksa mun pitää ensin kertoo siitä matkastakin. :D

P.p.s. Hei Stiina näytähän niistä mun tuliaisista kuvia! Ja näytä myös niistä sun mummola kamppeista kuvia!

Ei kommentteja: