perjantai 20. marraskuuta 2009

Korvatunturin ylin lahjatonttu

Helloa! Tänään oli himoshoppaus Pilvin kanssa kaupungissa ja pukinkonttiin saatiin aika hyvin tavaraa ostettua. Mun ostoskassiin pääty loppujen lopuksi Makuunin irtokarkki-pussi, isosiskolle joululahja, isukille paketti ja niin siinäpä ne oli. Voi hittolainen kuinka vähän tuli ostettua tuota tavaraa. No kyllä mä kestän, vaikka toi Pilvin muovipussejen määrä oli vähän eri luokkaa kuin mun. Se onnekas löysi isälleen (saman lahjan kuin minä omalleni ostin), pikkusiskolleen kaksi pakettia, äitilleen kaksi ja karkkia. Hei muuten, meinasin unohtaa osti iskä mulle joulukalenterin pitkän vinkumisen ja vikinän jälkeen. Ja arvaatkaa millasen sain?! No Disneyn Nalle Puh suklaakalenterin tietenkin, että kiitti iskä :) No ei. Oli se oikeesti ihan sulonen.

Ja tässä kaikki pienessä tilassa. En oo aika päiviin ostanut Makuunista karkkeja, joten olihan se korkea aika, vaikka Makuunin irtsikat on aika kalliita... No asiasta salmiakkikolikkoon. Katoin eilen Muodin Huipulle ja mun kauhukseni Antti tippu. :( Nyyh. Ajattelin ennen kuin eilisiltainen ohjelma alkoi, että jos Antti tippuu niin revin kyllä pelihousuni. Ja niinhän sit kävi. Nyt koko ohjelma on ihan tylsä ja kaikkee. En tykkää! Sitä paitsi se viulu oli tosi kekseliäs ja nätti (: Hyvä Antti! :D

Viikonloput! -Stiina-

Ei kommentteja: