tiistai 13. lokakuuta 2009

Apina ja Gorilla

Muisk! Ajattelin pitää pienen Nomination-koru valistuksen, ihan vain oman pääkoppani tyhjentämiseksi. No asiaan, siis minähän omistan Nomination korun, jonka sain kesänalussa mammalta. Sain siihen samalla myös yhden laatan ja arvaatkaapa minkä sitten valitsin kaikista ihanista laatoista. APINAN! loll, no onhan se söpö ja niin edelleen, mutta oisin ehkä halunnut jonkun korkokengän tai muun sellaisen. No pitää olla tyytyväinen siihen mitä on. Mun NM-koruhan siis on normal paksuinen ja tuhotyhjä. Siinä ei oo mitään muita laattoja kuin monkey.

Haluaisin apinan kaveriksi ehkäpä korkokengän ja huulet. En tykkää niistä kirjaimista, hyi! Haluun kerätä mun Nominatioon mun näkösiä laattoja ja persoonallisia, tavoitteena on sellanen koru jota ei oo kellään muulla kuin mulla! Näillä kauniilla sanoilla hyvää Tiistaita!

Ps. Hyvin menee munkin säilytystaidot! Nomination oli hukassa alku kesästä tänne syksyn loppuun! Ja se oli niin helpossa paikassa kuin mun meikkipussissa! Olin vielä kattonu sinne enkä ollut huomannut. Hyvä minä!

-Stiina-

Ei kommentteja: