tiistai 6. lokakuuta 2009

Koruharakka.com

Njöös! Oon tänään todella mielikuvitukseton, johtunee kaippa siitä, että mulla puudutettiin tänään hamppilääkärillä koko vasen puoli. Mutta niin tai näin. Mulla alko ihan muutama minuutti sitten hirveä (siis kirjaimellisesti kamala) shoppausnälkä. Haluisin mennä kokeileen kaikkia ihania neuleita ja viisi kokoa suurempia löllöpaitoja, mutta kaiken pilaa perjantainen bilsan koe. Vai voisinko sittenkin käydä pikaisesti H&M:llä ja muissa ihanuuksissa? Enpä tiedä. Etsisin myös sitä kuuluisaa "pientä vyötä" joka mun piti bongata jo lauantaina kirppikseltä tai kaupasta, mutta laiska kun olen ei sitäkään löytynyt. Ei kai tässä auta valittaa ja "jossitella". Taidan kuitenkin ensin tehdä läksyt ja sitten harkita tota asiaa uudelleen. Oon muuten aivan eriskummallinen, nimittäin kun mamma haki mut koulusta ja tarjoutui viemään mut kaupunkiin kieltäydyin kauniisti! Miks ihmeessä oon niin torvi!?

Oi joi joi, noi koruharakka.com:in levykorvikset kyllä kelpaisi!

-Stiina-

Ei kommentteja: