keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Ensimmäinen haasteeni :D

Niin kuin otsikko kertoo, sain Katalta haasteen, joka menee tällä periaatteella: -Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen (suuri kiitos Katalle) -Kopioi kuva ja liitä blogiisi -Laita linkki keneltä sait tunnustuksen -Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä -Anna tunnustus seitsemälle -Linkitä nämä blogissasi -Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Ja nyt ne seitsemän asiaa:

1. Kirjoitan viikonpäivät isolla alkukirjaimella. Juuh, oon saanut muutaman kommentinkin tavastani (lähinnä siskoltani) ja yritän pyrkiä eroon tavastani. Aina kun kirjoitan postausta, johon pitää laittaa jokin viikonpäivä, ne tulee aina väistämättä isolla alkukirjaimella! Pahoittelen jos jotakin häiritsee tapani! :D

2. Olen joskus melko itsepäinen persoona. Khyllä näin on! Kaikki jotka mut tuntee, tietää tämän kohdan entuudestaan. Joskus muhun puree sellainen minäminäminä-kohtaus (eikö meille kaikille joskus?). Joissakin asioissa minun täytyy vain saada oma tahtoni läpi (hyij).

3. Haluan sisustus-suunnittelijaksi. Unelma ammattini on ollut jo vuoden sisustus-suunnittelu ja sisustaminen on lähellä sydäntäni. Jotenkin rentouttavaa vain sisustaa ja suunnitella huoneita paperille. Harjoitan myös sisustus taitojani Simsissä. Eikö se oo jotenkin helppo tapa sisustaa huoneita? Mun mielestä ainakin, vaikka tavarat onkin melkein aina samat.

4. En ole pitkävihainen. Kun suutun jollekkin, suuttumukseni kestää noin pari minuuttia ja sitten on jo pakko sopia asia. En tykkää riidellä yhtään (yäk!) ja sen takia haluankin sopia mahdollisimman nopeasti.

5. En osaa pitää vaatekaappiani hyvässä järjestyksessä. Tuo edellämainittu on mulle lähes mahdoton tehtävä. Siivosin kesälomalla vaatekappini ja nyt se näyttää käsiinräjähtäneeltä. Vaikka yritän laittaa vaatteet järjestykseen siellä aina vaan käy joku pyörremyrsky käsi sotkemassa kaiken (eli minä).

6. Osaan muutaman lauseen espanjaa. Jep! Oon kattonut sen verran Serranon perhettä, että muutama lause Espanjaksi taipuu helposti. Mulla on varmaan aika hyvä kuulo-muisti sillä opin muistamaan asioita kuulemani perusteella. Esimerksiksi, jos nyt vaikka Serranoissa joku sanoo "minun nimeni on" niin luen ensin nopeasti suomennetun lauseen ja sitten kuuntelen espanjan kielisen lauseen tarkkaan. Tällä periaatteella on oppinut vähän espanjaa.

7. Pelkään oravia. Niin se vaan menee, en tajua mistä pelkoni johtuu, tai oikeastaan tajuan! Näin unta Jali ja suklaatehdas leffasta ja siitä se pelko sitten lähti. Tää on aika naurettava pelko monenmielestä, mut pelkään oravia aivan samanlailla kun joku pelkää vaikka hämähäkkejä.

Tässä nää nyt ois! En oikeesti keksi kenelle seitsemälle voin haasteen lähettää. Nooh, sanotaan että ainakin Mette Sofialle , Julialle , Elinalle, Reetalle, colour me!:lle. Siinäpä ne olikin! Huijaan pikkusen! (:

-Stiina-

Ei kommentteja: