torstai 1. lokakuuta 2009

Nippu koruja

Aww, sain juuri siskoltani aivan ihania koruja. En voi käsittää miten systeri ei käytä niitä ihanuuksia. Olenkin ollut hieman minä-haluan-uusia-koruja tuulella ja rakastunut koruihin ihan täysin, siis ihan yhtäkkiä. Siskolta tuli tälläsiä yllätyksiä:

Mintunvihreä käsikoru, luonnonvalkoinen käsikoru, sekä turkoosi kivisormus.

Siis mä en voi käsittää, kuinka joku saattaa hylätä tollaset korut! Kuvista jäi uupumaan puna-pronssinen äidin rippiristi, mummolta saatu riipus (mulla on samaa sarjaa mummolta saadut korvikset, jihhuu), valkoiset korvikset, vaaleanpunaiset renkaat, moniväriset vihreät korvikset. Mutta niistä ehkäpä kuvamateriialia myöhemmin. Oon ihan fiiliksissä, koska huomenna on pitkään odotettu Lauanatai! Nyt varmaan kiinnostaa miks mä oikein sitä ootan. Nooh, aamulla meen kirppistelemään ja kun tuun leipasen pullaa ja lähen läheisen kauppakeskuksen naisteniltaan(enemmän tietoa pilvin postauksessa) ja sit ku me Pilvin kanssa tullaan sieltä, Pilvi tulee meille yöksi! Miettikää ei ihanempaa voisi olla! :D Hyvät viikonloput kaikille!

Suuri, suuri kiitos siskolle! (Luet kumminkin) -Stiina-

Vielä loppuun mielipide: Mikä noista on teidän lemppari vai onko kaikki ihan plösöjä?

2 kommenttia:

Kata kirjoitti...

Toi turkoosi on kyllä kauniin värinen ;)

Pilvi&Stiina kirjoitti...

Kiitos Kata! :D