lauantai 31. lokakuuta 2009

Omg!

Voi ei, arvatkaa mitä mulle tänää tapahtu! Mun tietokoneen kovalevy on rikki (tai niin meijän iskä sano ja luulen et se on oikeessa) ja mun kaikki kuvat on sillä koneella! Mun täytyy olla mamman koneella ku se oma on rikki. Onneks äitin koneella on ne samat Madeira kuvat ku mullakin on koneella joten voin sentää niistä postata, mut mun täytyy kaikki ne madeiran ostokset kuvata uudestaan ja laittaa mamman koneelle. Onneks mulla on yks serkku joka osaa korjata koneita ja vienkin heti kun pystyn koneen sinne. No en jaksa vatvoo sitä asiaa, joten siirrytään toiseen aiheeseen. Sain Stiinalta idean ja tein myös daim-muffinsseja, arvaatkaa mitä ne onnistu yliluonnollisen hyvin! En oo koskaa tehny niin hyvän näköisiä muffinsseja. Ne oli just niin täyddellisiä ku olla ja voi! :D mulla ei oo kuvaa nyt niistä, mutta ei voi mitää. Mutta vaikka mulla ei mee niin hyvin tietokoneen kanssa nii teillä voi mennä sitäkin paremmin, joten mukavaa lauantai-iltaa teille!
-Pilvi-

Ei kommentteja: