torstai 15. lokakuuta 2009

Rimppastuuna

Haihoihui! Vihdoin viikon pituinen koeputki takanapäin ja huomenna starttaa syysloma ja oon niin intoa ja puhkua täynnä, että! Syysloma suunnitelmia ei oikein ole, mutta yksi asia on varma! Mökille mennään! :( Siis rakastan meidän mökkiä ja siellä on ihanaa luonnonrauhallisuutta, ei siitä oo kyse, mutt miksi ihmeessä siellä pitää olla 24/7? En voi käsittää... Ja vielä seuranakin on vanhemmat ja isosisko. Voisko ihanempaa olla? Ajattelin myös kyllä nukkua lomalla pitkään, kun arkiaamuina herätyskello pirisee viimeistään 6.45. Pitäis varmaan vaatekaappikin siivota, ettei se näytä enään käsiinräjähtäneeltä pyörremyrskyltä. Kirppistelemässäkin pitäisi keretä jossain vaiheessa. Oon muuten päättänyt, että palautan sen hennesin vyön takaisin kaupanhyllyille lojumaan. Mitä mä sellasella aivan liian suurella ja liian paksulla vyöllä teen? Sanokaa yksi hyvä syy! Sitten vielä yksi asia. Mua häiritsee vielä yksi asia. Toi meidän blogin ylätunniste on nyt kyllä ihan hieno, mutta alunperin siihen piti tulla hiekkasydämen (joka on minun tekemä) tilalle on tän näköinen kuva: Onko toi ihan himo hirveä vai himo ihana? Kommentteja! Toi kuva ainakin kuvais rimpsuhelmoja!Eimullamuutakaantälläkertaakuinettähyväälomaakaikillejoillasenytalkaajajoillaonjoalkanut!
-Stiina-

2 kommenttia:

Mette Sofia kirjoitti...

mun mielestä on parempi ku tuo hiekkasydän mutta haluatko neuvoa miten teit tuon ku oon ite ihan surkea tekemään noita ylätunnisteita :DD

Pilvi&Stiina kirjoitti...

Niin ehkä onkin, mutta toi teksti menee aina pieleen, eikä se täytä koko ruutua. Toi on ihan Paint-käsialaa.