sunnuntai 11. lokakuuta 2009

Satumetsä

Hellou! Kangastus postaukseen on tullut vain kaksi kommenttia (kiitos niistä) ja toivoisin että lisää laitettaisiin tulemaan! :D Kävin eilen jälleen mutkan Stockan hulluilla päivillä ja mukaan tarttui muumipehmoheijastin (ei kuvia), H&M:ltä löyty vihdoin ja viimein se pieni ja ohut vyö. Se mun on musta ja punottu, mutta aivan liian pitkä mulle. Mutta onneksi pinnit on keksitty juuri sitä varten pelastamaan ähky-suuren vyön. (: Sitten käytiin vielä tädin ja mamman kanssa Iittalassa ja ajattelin "eihän täältä mulle mitään löydy", mutta vääräsäpä olin. Ostin nimittäin sellaisen Taika-sarjaan suunnitellun kynän. Se on ihan perus lyijykynä, mutta ne kuosit siinä kynän päällä on kyllä makeat. Se on sen sinisen Taika-sarjan kynä. Muisk! Ja sitten sieltä sai ilmaiseksi sellaisen satumetsä julisteen. Se on aika pitkä leveys-suunnassa ja aivan käsittämättömän ihana! Ja vielä se on just soppeli mun yöpöydän päälle. Oon ettinyt siihen jo melkein vuoden kivaa taulua ja olenkin jo ostanut siihen yhden Capucino-taulun ja mun pitäis ostaa sen kaveriksi toinenkin, mutta en ole saanut aikaiseksi. Kuitenkin nyt tuli kuvioihin tuo iki-ihana juliste joka saa ympärilleen jotkut nätit kehykset.

Se on tän tyyppinen, mutta kuitenkin niin kaukainen. Upea rimmaus :D No joo, kyllä siinä on sama kuvitus, tosin vielä laajemmin kuvattu ja siinä ei lue toi "satumetsä" noi huutavan isolla.

-Stiina-

Ei kommentteja: