lauantai 3. lokakuuta 2009

Iltavirkku-Tuntematon termi

Nyt tulee pikapika postaus, koska alkaa olla pikkasen kiire siihen moneen otteeseen mainittuun naisteniltaan. By the way. Mulla on jokin nukahtamisefektio aina kun joku kaveri on mun luona yötä. Tänäänkin varmaan sammun kuin saunalyhty jo 11-12 pintaan. Mulla vaan jotenkin silmät lurpsahtaa kiinni edellä mainitun aikahaarukan sisällä. Ja sitten aamulla herään jo kukonlaulun aikaan ylös, kun saisi nukkua pitkään. Mikä ihme mua vaivaa?! :) Ja yllätysyllätys i arki-iltoina, kun pitäis mennä aikasin nukkuun niin uni ei aina iske heti ensisilmäyksellä. Muuten oli mulla yks ihan ilmoitettavakin asia. Kävin tänään kahella kirppiksellä ja löysin viimesimmästä yhden uuden laukun. Pitäis ehkä alkaa rajoittaa tuota laukkujen ostoa, mutta mitä mä sille mahan, että aina kun löydän jonkun laukun niin se jää vaivaan mua. Kuvamateriaalia ei nyt siitä laukusta tule, mutta ei se mitään!

Tuo kyllä niin kuvaa mua.

-Stiina-

2 kommenttia:

Mette Sofia kirjoitti...

moi kultsi! missä kirppiksellä sää yleensä käyt ku oulussa ei ainakaan hirveesti hyviä kirppiksiä ole? sano iidalle terveisiä että vois nähdä ens viikonloppuna! <3

Pilvi&Stiina kirjoitti...

Nooh, jossain satunnaisissa.