perjantai 9. lokakuuta 2009

Iso, paksu, pitkä ja lämpimä

Kävin siis tänää kaupungissa tsekkaa uutuuksia ja kävin myös huulluilla päivillä, mutta ei siellä mitään oikein ollut enkä oikein kerenny ees katellakkaa, ku oli hieman kiire, koska Isäpappa oli kaatopaikalla silläaikaa mun piti käyä kiertelemässä. No niin kuitenkin asiaan. Ostin sieltä henkkamaukalta uuden kaulahuivin. Se maksoi vaivaiset 12.90€. Tässä on siis iso,paksu, pitkä ja lämpimä uusi kaulahuivini. Älkää nyt kaikki kauhistelko.. Tää on hieno! Asiasta seuraavaan: Näin henkkamaukalla aivan taivaallisen takkijakku-jutun, mikälie nimeltään. Se oli harmaa jossa oli kukkia, mutta miettikää, en ostanut sitä!! Aplodeja mulle :D. Se oli niin lähellä että oisin ostanu, oon ylpee itestäni. Ja taas kehumassa itseäni :/ Huomenna on tiedossa laiskottelua, laiskottelua ja laiskottelua, kun mamma saa lähteä koulunpenkille istumaan. Meillä on tosiaan koti-koulu päivä ja mamma menee sinne kun minä olen ratsastamassa. Kun tullaan koulusta ja ratsastamasta suunnattaan nokkamme kohti mökkiämme ja olemme siellä yötä. Postausta ei siis välttämättä tule. Katsotaan nyt otanko koneen ylipäätänsäkkään mukaan, on siellä sen verran muuta tekemistä.Mutta siitä sitten myöhemmin. Moikka! -Pilvi-

Ei kommentteja: