lauantai 24. lokakuuta 2009

Nam, mikä kuosi!

Nyt alkuun mun täytyy palkita itseni pienin aplodein :) Oon nimittäin alkanut panostaa kuvien lisäämiseen ja tadaa nykyään melkeinpä jokaisesta postauksesta löytyy kuvia! Kyllä Pilvillä loksahtaa suu auki kun tulee takaisin Suomeen (: No mutta, niin oon nyt tekemässä sitä t-paitaa ja hupparia (APUA! Kumman teen ensin?) ja oon löytänyt eurokankaan sivuilta ihanan kankaan huppariin :)

Kuvat eurokangas.fi

Tää ei oo huppariin, mutta todella söde. Tätä tuskin ostan, koska tää ei sovi siihen mun teeppariin millaisen haluan. Mutta muuten nätti kuosi!

Eikö olekkin makea?! Siis tää huppariin ja jos jää yli kangasta tästä syntyy myös kangaskassin muotoinen kassi :) Nam, mikä kuosi!

T-paitaan tulee varmaan ihan pelkistetty kangas johon teen jonkun kuvion/kuvan. Jos itse paikan päältä löytyy hienompaa kangasta huppariin (makeampaa muffinsi kuosia) ostan varmaan sitä. Mutta tää on näillä näkymin ykkösenä. Mitä tykkäätte?

-Stiina-

Ei kommentteja: